چگونه چین ۲۵ درصد از بیت کوین را درگیر جنگ تجاری می کند

قیمت بیت کوین ، بزرگترین Cryptocurrency در جهان ، که تقریباً در تاریخ ۲۵ اکتبر حدود ۳۵ درصد افزایش یافته بود ،

پس از آنکه رئیس جمهور چین شی شی جینپینگ گفت که چین برای گسترش استفاده از فناوری بلک چین ، باید “فرصت را بدست آورد.”

ماتی گرین اسپن ، تحلیلگر ارشد سکو در تجارت و سرمایه گذاری eToro ، در مورد بارون می گوید ، این اظهار نظر واحد از رهبر دوم اقتصاد بزرگ جهان “تأثیر گسترده ای بر تجارت بیت کوین داشت

باری سیلبرت
باری سیلبرت مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار گروه ارزهای دیجیتال است. ماموریت این شرکت سرعت بخشیدن به توسعه سیستم مالی جهانی است و با ساختن و پشتیبانی از بیت کوین و شرکتهای بلاکچین این مأموریت را انجام می دهد.
 در یک معامله اخیر ، گروه ارزهای دیجیتال CoinDesk ، منبع اصلی اخبار بیت کوین را به دست آورد ، که کنفرانس سالانه صنعت بیت کوین را اداره می کند.
  این شرکت در بیش از ۱۰۰ شرکت مرتبط با بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و پیشروترین شرکت جهان برای سرمایه گذاری در شرکت های مرتبط با بیت کوین است و با نام مستعار قابل پیش بینی “پادشاه کریپتو” به Barry Silbert فرود آمد.

شرکت سیلبرت همچنین مالک Genesis ، یک شرکت تجاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال و Grayscale ، شرکتی است که روی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال متمرکز شده است.
سیلبرت همچنین اعتماد سرمایه گذاری بیت کوین (OTC: GBTC) ، یک صندوق مبادله ای (ETF) را آغاز کرد که قیمت بیت کوین را ردیابی می کند.

Blythe Masters یک مدیرعامل سابق در J.P. Morgan Chase & Co. (NYSE: JPM) است. در حال حاضر ، وی مدیرعامل Digital Asset Holdings (DAH) است. این شرکت ابزارهای پردازش مبتنی بر رمزگذاری را ایجاد می کند که باعث افزایش کارایی ، امنیت ، انطباق و سرعت تسویه معاملات اوراق بهادار ، بویژه بیت کوین می شود.
  در ماه مه سال ۲۰۱۸ ، DAH وارد آنچه که به یک همکاری سودآور با Google Cloud است ، ابزارهای شرکت خود را به توسعه دهندگان آورد تا آنها مجبور نباشند آنها را از ابتدا کدگذاری کنند.

شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.همچنین این شرکت اعلام کننده نرخ رسمی ارز گمرک و نرخ ارز گمرک از طریق سایت رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران می باشد.

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *