شروع تجارت قبل از سن ۲۵ سالگی

   شروع تجارت قبل از سن ۲۵ سالگی

  • شروع تجارت قبل از سن ۲۵ سالگی
  • آمار کارآفرینان جوان در حال گسترش هست و به طور فزاینده ای در فکران هستند که کار خود باعث پیشرفت شرکت شوند .
  • “كودكان” ممكن است در سن ۹ يا ۱۰ سالگي با يك ایده خوب يا هدف دوستانه شروع به کار كنند.
  • مبتدیان جوان یا پیر ، مجموعه خاصی از خصوصیات شخصیتی دارند که آنها را به سمت هدف خود متمرکز می کند.

         

نكات مهم  براي شروع مشاغل  زير ۲۵ سال شامل موارد زیر می باشد.

۱-شغل مناسب را در دورانی که به مدرسه می روید انتخاب کنید.

در حالی که زلسون (اقتصاد دان )می خواست برای شغل بانکی اپلای کند ، شخصی که به جای آن در یک شرکت کوچک املاک و مستغلات به سر می برد – به تأسیس یک شرکت برای خود برای موفقیت شخصی خود اقدام کرد ، زیرا این امر به او کمک می کرد که پایه و اساس لازم را برای یک بیزینسی که مختص به شخص خود بود را فراهم کند  و موجب کارافرینی در جامعه می شود.

زلسون گفت: “این یکی از بهترین فرصت های زندگی من بود.” “من توانستم مشاغل خارج  از اداره ی كاری كوچك را بیاموزم ، و آن تجربه بصورت  مستقیم به من كمك كرد تا ایده خود را به یك محصول كارآمد و مشاغل در حال انجام بدست اورم.

۲-اطمینان حاصل کنید که علائق هر کس مورد بررسی قرار گیرد

به عنوان یک اقتصاددان بزرگ ، زلسون گفت برای ایجاد یک محیط تیمی با یک ساختار ارتباطی باز که در آن منافع همه با هم هماهنگ و مورد احترام باشند ، برای او بسیار مهم است.

وی گفت: “از این طریق ، هرکسی می تواند در یک مسیر موازی با همان هدف نهایی در ذهن – برای حمایت از موفقیت شرکت ، کارهای خود را انجام دهد.”

۳-درک کنید که جزئی از چیزی بودن بهتر از همه بودن هیچ چیز نیست.

زلسون گفت مهم است که آمادگی استفاده از پیشنهادی را داشته باشید که کمتر از ایده آل باشد تا حداقل توپ را بدست آورید ، زیرا “تجربه ای که می توانید به دست آورید … برای هر ایده آینده ای که ممکن است داشته باشید” ارزشمند است. “در مورد اداره شغلی چیزهایی وجود دارد که می توانید تا زمان امتحان کردن آنها را نشناسید.”

۴- دقت خود را در مورد بررسی ایده کسب و کار انجام دهید.

زلسون  معتقد است برای کارآفرینان جوان بسیار مهم است که قبل از مراجعه به سرمایه گذاران ، همه چیز را در مورد محصول و صنعت خود بدانند.

“شما باید به هر سؤالی احتمالی که ممکن است پرسیده شود فکر کرده باشید و برای هر یک پاسخ خوبی داشته باشید. این هم برای ایده کسب و کار و هم برای افراد درگیر این کار پیش می رود.و بسیار مهم است که در سطع آمادگی خوبی برای پاسخ باشید.

۵_افرادی را برای تیم خود انتخاب کنید که مسلط به کار باشند.

لازم است تیم هایی را تشکیل دهید که نقاط قوت خود را در مناطقی که ممکن است در آن بجنگید ، جمع کنند. زلسون گفت موفقیت یک شرکت به توانایی ها و حرفه ای بودن تیم به کل بستگی دارد.

“در پایان روز ، شما فقط به اندازه افرادی که با آنها کار می کنید خوب هستید. اگر تیم ضعیفی ایجاد کنید ، یک محصول ضعیف خواهید داشت ، اما اگر تیم خوبی دارید ، پس پتانسیل شما نامحدود است.”

گذشته از این اصول ، در اینجا چند نکته اضافی برای کارآفرینان جوان ارائه شده است.

۶-به غرایز خود اعتماد کنید.

احتمالاً مهمترین و سخت ترین مؤلفه موفقیت بزرگ برای کارآفرینان جوان ایده خوب است. توجه و شناختن آن نوآوری درخشان هنگام دستیابی ، مهم است.

یکی از مشهورترین کارآفرینان جوان مارک زاکربرگ است ، اما بسیاری از مردم نمی دانند که قبل از زمان حضور در دانشگاه هاروارد ، وی یک سیستم پیام رسانی را برای مطب دندانپزشکی پدرش به نام زاکنت اختراع کرده است. زندگینامه وی به تشریح کارهای اولیه برنامه نویسی او به عنوان دانشجوی سال اول هاروارد می پردازد. او حتی در حالی که مشغول کار دانشگاهی بود ، دو برنامه رایانه ای و سپس یک پروژه سوم را ایجاد کرد که منجر به فیس بوک شد .

مانند زاکربرگ ، بسیاری از کارآفرینان جوان انگیزه بیشتری برای پول دارند. آنها ممکن است چشم انداز خود را دنبال کنند تا جهان از طریق کار یا بشردوستانه خود به مکانی بهتر تبدیل شود. گزارشی از طرف موسسه خیرخواهانه نشان داد که اعطای کمک به نیازمندان  از طرف کارآفرینان بیش از چهار برابر غیر کارآفرینان است.

۷-در کار سخت کوش باشید.

از طرف دیگر ، به نظر می رسد برخی از جوانان بیش از الهام از طریق سخت کوشی و پشتکار موفق می شوند. براساس داستانی درباره بچه ها در Investopedia ، “کامرون جانسون در ۹ سالگی شروع به کار کرد و برای مهمانی تعطیلات والدین خود دعوت کرد. دو سال بعد ، جانسون هزاران دلار کارت فروش در از طریق شرکت خود به نام” Cheers and اشک “ساخته بود. وی در سن ۱۲ سالگی ۱۰۰ دلار برای ۳۰ خواهران بانی خواهرش پرداخت و ۱۰ برابر آنچه پرداخت کرده است در eBay به فروش می رساند.او سپس این عروسک ها را مستقیماً از سازنده خریداری کرد و در کمتر از یک سال ۵۰،۰۰۰ دلار سود کسب کرد. برای شروع یک تجارت اینترنتی که ۳۰۰۰ دلار در ماه درآمد تبلیغاتی را به همراه داشته باشد. در زمان ۱۵ سالگی ، وی مشاغل دیگری را تشکیل داده بود که کل درآمد آن ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ دلار در ماه بود.

برای کارآفرینان در هر سنی ، یک نکته مهم این است که ریسک کنید ، به خودتان ایمان داشته باشید ، انعطاف پذیر باشید و به دنبال شکست باشید. بنیانگذار Mo’s Bows این توصیه را می دهد: “بفهمید که چه کاری را دوست دارید انجام دهید ، سپس بدانید که چگونه می توانید با انجام این کار درآمد کسب کنید ، سپس فقط بگذارید اشتیاق شما تجارت شما را هدایت کند.” به نظر می رسد توصیه های بسیار خوبی است ، به خصوص از موزیایی آن زمان ۹ ساله ، یک بچه دزد مستقر در ممفیس  که نه تنها معامله ای در مورد مخزن کوسه انجام نداده بلکه همچنان فروش محصول خود را در Shopify نیز انجام می دهد.

کارآفرینان جوان برای موفقیت به این صفات احتیاج دارند:

  • انگیزه
  • خلاقیت
  • اقناع
  • چشم انداز
  • تطبیق پذیری
  • ریسک پذیری
  • انعطاف پذیری
  • قاطعیت
  • source : https://www.businessnewsdaily.com

 شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.همچنین این شرکت اعلام کننده نرخ رسمی ارز گمرک و نرخ ارز گمرک از طریق سایت رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران می باشد.

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *