استراتژی بازاریابی روزانه برای مبتدیان

استراتژی بازاریابی روزانه برای مبتدیان

استراتژی بازاریابی روزانه برای مبتدیان

تجارت روزانه – خرید و فروش یک ابزار مالی در یک روز یا حتی چندین بار در طی یک روز، استفاده از حرکت های کوچک قیمت، می تواند یک بازی سودآور باشد اگر به درستی بازی کند. اما این می تواند یک بازی خطرناک برای کسانی که به آن جدید هستند یا کسانی که به روش خوبی فکر نمی کنند. بیایید نگاهی اجمالی به اصول کلی تجارت روزانه داشته باشیم و سپس تصمیم بگیریم که چه زمانی برای خرید و فروش، راهبردهای روزمره تجارت روزانه، نمودارهای اولیه و الگوها، و چگونگی محدود کردن زیانها را بررسی کنیم. [اگر دنبال یک گزینه عمیق تر هستید، Investopedia Academy یک دوره آموزشی ویدئویی سه ساعته را که یک سرباز ۳۰ ساله است،از این صنعت را آموزش داده است] ۱۰ نکات پایه تجارت روزانه
۱) دانش قدرت است
علاوه بر آگاهی از معیارهای معاملاتی اصلی، معامله گران روز باید در جدیدترین اخبار بازار سهام و رویدادهایی که سهام را تحت تأثیر قرار می دهند، ادامه یابند – برنامه های بانک فدرال برای نرخ های بهره، چشم انداز اقتصادی و … انجام می شود. فهرست خواسته ای از سهام هایی که می خواهید تجارت کنید و خود را در مورد شرکت های انتخاب شده و بازارهای عمومی مطلع کنید. اسکن روزنامه های تجاری و بازدید از وب سایت های قابل اعتماد مالی.

۲) یک مقدار را تنظیم کنید

ارزیابی میزان سرمایه ای که می خواهید در هر تجارت ریسک کنید.موفق ترین معامله گران روز کمتر از ۱٪ -۲٪ از حساب خود را در هر تجارت ریسک می کنند. اگر حساب معاملاتی ۴۰،۰۰۰ دلار داشته باشید و مایل باشید ۰٫۵٪ از سرمایه خود را در هر تجارت به خطر بیاندازید، حداکثر ضرر شما در هر تجارت ۲۰۰ دلار (۰٫۰۰۵ $ ۴۰،۰۰۰ دلار) است. کنار گذاشتن مقدار اضافی بودجه ای که می توانید با آن تجارت کنید و آماده از دست دادن (که ممکن است رخ ندهد).

۳) تنظیم همزمان در واقع تجارت روزانه نیاز به زمان شما دارد. در صورتی که تعداد ساعات محدودی برای صرفه جویی داشته باشید، آن را در نظر نگیرید. این روند نیاز به یک معامله گر برای ردیابی بازارهای و فرصت های نقطه ای دارد که می تواند هر زمان در طول ساعات معاملاتی بوجود آید. حرکت سریع کلید است.

۴) شروع کوچک

به عنوان یک مبتدی، توصیه می شود حداکثر یک تا دو سهام در یک جلسه روزانه تمرکز کنید. فقط با چند سهام، ردیابی و پیدا کردن فرصت آسان تر است.

۵) اجتناب از سهام پنی

البته، شما به دنبال معاملات و قیمت های پایین هستید، اما از سهام پنی دور شوید. این سهام غیرقانونی هستند و احتمال شلیک جکپات اغلب غم انگیز است.

۶) زمان معاملات

بسیاری از سفارشات که توسط سرمایه گذاران و معامله گرا‌ن ارائه می شود، به محض باز شدن بازار در صبح، به نوسان قیمت ها، آغاز می شود. یک بازیکن ضعیف میتواند الگوهای را تشخیص دهد و مناسب را برای کسب سود انتخاب کند. اما به عنوان یک تازه وارد، بهتر است فقط بازار را بدون انجام هر حرکتی برای ۱۵-۲۰ دقیقه اول بخواند. ساعتهای میدانی معمولا بی ثبات هستند، و سپس حرکت شروع می شود . هرچند ساعت های عجله فرصت هایی را ارائه می دهند، برای مبتدیان ایمن تر است تا از ابتدا اجتناب کنند.

۷) کاهش هزینه ها با سفارشات محدود

تصمیم بگیرید که کدام نوع سفارشات برای ورود و خروج از معاملات استفاده شود. آیا از سفارشات بازار یا سفارشات محدود استفاده می کنید؟ هنگامی که شما یک سفارش بازار قرار می دهید، آن را در بهترین قیمت موجود در آن زمان اجرا می شود؛ بدین ترتیب هیچ “تضمین قیمت” نیست. در عین حال سفارش محدود، قیمت را تضمین می کند. سفارشات محدود به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری تجارت کنید، در حالی که قیمت خود را (غیر واقعی، اما اجرایی) برای خرید و همچنین فروش تعیین می کنید.

۸) سود واقعی باشد

استراتژی نیازی به پیروزی در تمام زمانها برای سودآوری ندارد. بسیاری از معامله گران فقط ۵۰٪ تا ۶۰٪ از معاملات خود را کسب می کنند. نکته این است که آنها بر برندگانشان بیشتر از آنچه که در بازنده هایشان از دست می دهند، بیشتر می کنند. اطمینان حاصل کنید که خطر هر تجارت محدود به درصد مشخصی از حساب است و روش ورود و خروج به روشنی تعریف شده و نوشته شده است.

۹) خونسرد باشید
زمانی وجود دارد که بازار سهام تست اعصاب شما را نشان دهد. به عنوان یک معامله گر روز، شما باید یاد بگیرید که حفظ حرص و آز، امید و ترس در خلوت باشد. تصمیم گیری باید توسط منطق و نه احساسات اداره شود.

۱۰) پیش بردن سریع برنامه

معامله گران موفق باید سریع حرکت کنند، اما آنها مجبور نیستند سریع فکر کنند. چرا؟ از آنجا که آنها یک استراتژی تجاری را پیش رو توسعه دادند، همراه با نظم و انضباط برای پیوستن به این استراتژی. مهم است که فرمول خود را به طور دقیق دنبال کنید، نه اینکه سعی کنید سود را فراموش کنید. معترضان در معامله گران روز وجود دارد: “برنامه ریزی معاملات خود را، و سپس برنامه خود را تجارت”.

حالا که شما بعضی از اصول اساسی را می شناسید، بیایید در روز و روز تجارت کنیم.

تصمیم بگیرید چه موقع و چه زمانی خریداری کنید
معامله گران روزانه با بهره گیری از حرکت های قیمت دقیق در دارایی های فردی (سهام، ارزها، آینده و گزینه ها) تلاش می کنند با استفاده از مقادیر بالایی از سرمایه، این کار را انجام دهند. در تصمیم گیری درباره آنچه که باید تمرکز کنید – در یک سهام، می گویند – یک معامله گر روزانه به دنبال سه چیز است:

نقدینگی: نقدینگی شما را قادر می سازد تا با یک قیمت مناسب وارد و خروج سهام (به عنوان مثال، گسترش تنگ، یا تفاوت بین قیمت پیشنهاد و تقاضا برای یک سهام و لغزش پایین، یا تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک تجارت و قیمت واقعی).
نوسان: بی ثباتی به سادگی یک معیار از محدوده قیمت روزانه انتظار می رود – محدوده ای که در آن روز یک معامله گر روزانه عمل می کند. نوسانات بیشتر به معنای سود یا زیان بیشتری است.
حجم معاملات: این اندازه گیری از چند بار است که یک سهام در یک دوره زمانی معین خریداری شده و فروخته می شود (معمولا در طی روز معاملاتی که به عنوان میانگین معاملات روزانه شناخته می شود). سطح بالایی از حجم، علاقه زیادی به سهام دارد. اغلب، افزایش حجم در یک سهام، پیشرو قیمت پرش، بالا یا پایین است.
هنگامی که شما می دانید که چه نوع سهام (یا سایر دارایی ها) به دنبال آن هستید، باید یاد بگیرید چگونه نقاط ورود را شناسایی کنید – یعنی در چه لحظه ای که می خواهید سرمایه گذاری کنید. ابزارهایی که می توانند به این کار کمک کنند عبارتند از:
سرویس های خبری در زمان واقعی: اخبار سهام را تغییر می دهد، بنابراین مهم است که سرویس ها را به اشتراک بگذارید تا به شما اطلاع دهند که اخبار بالقوه در حال حرکت در بازار چه می گذرد.

 

بر رایانه هستند که بهترین پیشنهاد موجود را نمایش می دهند و از شرکت کنندگان مختلف بازار درخواست می کنند و سپس به طور خودکار سفارشات را اجرا و اجرا می کنند. سطح ۲ یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که دسترسی مستقیم به کتاب سفارش NASDQ فراهم می کند که متشکل از قیمت گذاری شده از طرف سازندگان بازار است که در هر اوراق بهادار بولتن نیوتن و لیست OTC ثبت شده است. با هم، آنها می توانند احساساتی از دستورات را در زمان واقعی اعدام کنند.
شمعدان روزانه: شمعدان یک تحلیل خام از قیمت را ارائه می دهد.
شرایطی را تعیین کنید که در آن موقعیت خود را وارد کنید. “خرید در روند صعودی” به اندازه کافی مشخص نیست. “خرید زمانی که قیمت بیش از خط روند بالا الگوی مثلث، که در آن مثلث قبل از یک روند صعودی (حداقل یک نوسان بالاتر بالا و نوسان بالاتر قبل از مثلث تشکیل شده) در نمودار ۲ دقیقه در دو ساعت اول روز معاملاتی. ” این بسیار دقیق تر و قابل اطمینان است.

هنگامی که شما یک مجموعه خاص از قوانین ورود را دریافت کرده اید، از طریق نمودارهای بیشتر برای دیدن اینکه آیا این شرایط در هر روز تولید می شود (با فرض اینکه شما هر روز برای تجارت روزانه می خواهید) را اسکن می کنید و اغلب به دنبال حرکت قیمت در جهت پیش بینی نشده نیستید. اگر چنین است، شما یک نقطه ورود بالقوه برای یک استراتژی دارید. سپس شما نیاز به ارزیابی چگونگی خروج از این معاملات خواهید داشت.

دستور توقف ضرر طراحی شده است تا زیان را در موقعیتی در امنیت محاسبه کند. برای موقعیت های طولانی، توقف ضرر می تواند زیر پایین پایین یا برای موقعیت های کوتاه بالاتر از بالاترین سطح قرار گیرد. همچنین می تواند بر اساس نوسان باشد. به عنوان مثال، اگر یک قیمت سهام در حدود ۰٫۰۵ دلار در یک دقیقه حرکت کند، شما می توانید توقف ضرر ۰٫۱۵ دلار را از ورود خود به جای گذاشتید تا قیمت را تا جایی که می خواهید (امیدوار باشید) در مسیر پیش بینی شده شما می افزاید. دقیقا همان طور که خطر ریسک معاملات را کنترل می کنید تعریف کنید. به عنوان مثال، در مورد یک الگوی مثلث، یک توقف ضرر می تواند در صورت خرید یک شکست، یا ۰٫۰۲ دلار زیر الگو، ۰٫۰۲ دلار زیر نوسان قیمت پایین قرار گیرد. (۰٫۰۲ دلار دلخواه است؛ نقطه به سادگی مشخص است.)
یک استراتژی این است که دو ضرر متوقف شود:
دستور توقف ضرر فیزیکی که در یک سطح قیمت معین قرار می گیرد و برای تحمل ریسک شما مناسب است. در اصل، این بیشترین پولی است که می توانید از دست بدهید.
ضرر و زیان روانی در نقطه ای که معیار ورود شما نقض می شود تنظیم شده است. این به این معنی است که اگر تجارت باعث چرخش غیر منتظره شود، شما بلافاصله از موقعیت خود خارج خواهید شد.
با این حال شما تصمیم می گیرید که از معاملات خود خارج شوید، معیارهای خروج باید به اندازه کافی مشخص باشد تا قابل آزمون باشد و قابل تکرار باشد. همچنین، مهم است حداکثر ضرر و زیان را در هر روز تعیین کنید که می توانید آن را تحمل کنید – چه از نظر مالی و چه از لحاظ ذهنی. هر زمان که این نقطه را می بینید، بقیه روز را ترک کنید. به طرح و پیمانه های خود توجه کنید. پس از همه، فردا روز دیگری است (تجارت).

هنگامی که شما تعریف کرده اید که چگونه معاملات را وارد کرده و در آن نقطه توقف ضرر قرار می گیرید، می توانید ارزیابی کنید که آیا استراتژی بالقوه متناسب با حد خطر شماست. اگر این استراتژی خطر شما را بیش از حد در معرض خطر قرار دهد، استراتژی باید به نحوی برای کاهش خطر تغییر کند.

اگر استراتژی در حد خطر شماست، سپس تست شروع می شود. به صورت دستی از نمودارهای تاریخی برای یافتن پست های خود استفاده کنید و از اینکه آیا توقف ضرر و یا هدف شما ضربه خورده است، می بینید. تجارت کاغذ به این ترتیب برای حداقل ۵۰ تا ۱۰۰ معاملات، با توجه به اینکه استراتژی سودآور بود و اگر با انتظارات شما مطابقت داشته باشد. اگر چنین است، در زمان واقعی تجارت استراتژی را در یک حساب آزمایشی ادامه دهید. اگر در طی دو ماه یا بیشتر در یک محیط شبیه سازی سودمند باشد، استراتژی با سرمایه واقعی را با تجارت روزانه ادامه دهید. اگر استراتژی سودآور نیست، شروع به کار کنید.

در نهایت، در نظر داشته باشید که اگر تجارت در حاشیه باشد، بدان معنی است که شما صندوق های سرمایه گذاری خود را از شرکت کارگزاری قرض می گیرید (و توجه داشته باشید که الزامات حاشیه برای تجارت روزانه زیاد است)، شما به شدت آسیب پذیر تر به حرکات شدید قیمت می باشید. حاشیه ها به تقویت نتایج تجاری نه تنها سود، بلکه از دست دادن نیز کمک می کنند، در صورتی که یک تجارت علیه شما باشد. بنابراین، با استفاده از توقف ضرر، زمانی که روز تجارت در حاشیه است، بسیار مهم است.

نکته آخر
تجارت روزانه دشوار است، نیاز به زمان، مهارت و نظم و انضباط دارد. بسیاری از کسانی که آن را امتحان می کنند، شکست می خورند. اما تکنیک ها و دستورالعمل های فوق الذکر می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی سودمند کمک کند، و با تمرین کافی و ارزیابی عملکرد سازگار، شما می توانید شانس خود را برای ضرب و شتم شانس را بهبود بخشید.

شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *