راهبردهای تحلیل فنی برای مبتدیان سرمایه گذار

راهبردهای تحلیل فنی برای مبتدیان سرمایه گذار

راهبردهای تحلیل فنی برای مبتدیان

بسیاری از سرمایه گذاران سهام را براساس اصول خود تحلیل می کنند – مانند درآمد، ارزش گذاری یا روند صنعت – اما عوامل اساسی همیشه در قیمت بازار منعکس نمی شوند. تجزیه و تحلیل فنی به معامله گران و سرمایه گذاران کمک می کند تا با استفاده از تکنیک هایی مانند تجزیه و تحلیل آماری و اقتصاد رفتاری فاصله بین ارزش ذاتی و قیمت بازار را به حرکت در آورند. اکثر سرمایه گذاران از هر دو روش فنی و اساسی برای تصمیم گیری استفاده می کنند.

رویکرد درست را انتخاب کنید
دو روش مختلف برای تحلیل تکنیکال وجود دارد: رویکرد بالا به پایین و رویکرد پایین به بالا. اغلب بازرگانان کوتاه مدت یک رویکرد به بالا را در نظر می گیرند و سرمایه گذاران بلند مدت یک رویکرد پایین به بالا را خواهند پذیرفت.

بالا پایین: رویکرد بالا به پایین شامل بررسی سهام هایی است که متناسب با معیارهای فنی خاص هستند. به عنوان مثال، یک معامله گر ممکن است علاقه مند به سهامی باشد که از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود به عنوان یک فرصت خرید به وجود آمده است.
پایین بالا: رویکرد پایین به بالا شامل تجزیه و تحلیل یک سهام است که به نظر می رسد اساسا برای نقاط ورود و خروج بالقوه جالب است. به عنوان مثال، یک سرمایه گذار ممکن است سهام کم ارزش را در یک روند نزول پیدا کند و از تجزیه و تحلیل فنی برای شناسایی یک نقطه ورود خاص زمانی که سهام ممکن است پایین بیافتد.
علاوه بر این ملاحظات، انواع مختلف معامله گران ممکن است از فرم های مختلف تحلیل فنی استفاده کنند. معامله گران روز ممکن است خطوط روند و شاخص های حجم را برای تصمیم گیری استفاده کنند، در حالی که نوسان یا موقعیت معامله گران ممکن است الگوهای نمودار و شاخص های فنی را ترجیح دهند. معامله گران در حال توسعه الگوریتم های خودکار ممکن است الزامات کاملا متفاوتی داشته باشند که ترکیبی از شاخص های حجمی و شاخص های فنی برای مدیریت تصمیم گیری هستند.

چه طور باید شروع کرد
پنج مرحله اصلی برای شروع کار با تجزیه و تحلیل فنی وجود دارد:

۱.یک استراتژی تجزیه و تحلیل فنی را مشخص کنید یا یک سیستم معاملاتی ایجاد کنید.
۲.شناسایی اوراق بهادار قابل معامله که متناسب با استراتژی فنی است.
۳.حساب های کارگزاری مناسب را برای اجرای معاملات پیدا کنید.
۴.یک رابط برای ردیابی و نظارت بر معاملات را انتخاب کنید.
۵.هر برنامه دیگری را که ممکن است برای پیاده سازی استراتژی مورد نیاز باشد شناسایی کنید.
نکات و عوامل خطر
بازرگانی می تواند یک کار حرفه ای برای هر کسی باشد، که این بدان معنی است که انجام تکالیف شما فراتر از نقاط فوق باشد. برخی دیگر از ملاحظات کلیدی عبارتند از:

•درک منطق و منطق اساسی در تجزیه و تحلیل فنی.
•استراتژيهاي بازاريابي را به دست بياورد تا چگونگي انجام آنها را در گذشته انجام دهند.
•تمرین تجارت در یک حساب آزمایشی قبل از اعمال سرمایه واقعی.
•آگاهی از محدودیت های تجزیه و تحلیل فنی برای جلوگیری از خرابی های پر هزینه
•در مورد مقیاس پذیری و نیازهای آینده مورد توجه و انعطاف پذیری قرار می گیرند.
•تلاش برای ارزیابی ویژگی های حساب معاملاتی با درخواست یک محاکمه آزاد.
•شروع کم در ابتدا و گسترشدادن آن به عنوان کسب تجربه
نکته آخر
بسیاری از سرمایه گذاران در طول تصمیم گیری های سرمایه گذاری هر دو تحلیل اساسی و فنی را تحمل می کنند؛ زیرا تجزیه و تحلیل فنی به شکاف دانش کمک می کند. با درك روش تجزیه و تحلیل فنی، معامله گران و سرمایه گذاران می توانند بازده های بلندمدت با ریسك پذیری خود را بهبود بخشیده، اما این روش ها را قبل از سرمایه گذاری واقعی برای جلوگیری از اشتباهات گران قیمت اهمیت می دهند

شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *