حمایت گمرک دبی از اقتصاد امارات

 

گمرک دبی مایل است با روبرو شدن با عواقب اقتصادی پاندمی جهانی کرونا ، با تسهیل در ترافیک تجارت مشروع ، نقش اساسی خود را در حمایت از اقتصاد ملی ایفا کند.

محموله های حمل و نقل دریایی و هوایی در مراکز گمرکی دریایی و مراکز حمل و نقل هوایی گمرک دبی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به حدود ۲۴ میلیوت تن رسید.    مأمورین بازرسی گمرک در گمرک دبی به خط اول دفاع برای حفاظت از میهن و حفظ سلامت ، ایمنی و امنیت جامعه در مرحله فعلی که در آن تمام دنیا شاهد همه گیر کرونا هستند در حال انجام ماموریت خود هستند. ، تقدیر و تشکر از علاقه خود به انجام وظایف و وظایف ملی خود به منظور ادامه کالاها از هر نوع و بالاترین سطح ایمنی و بهداشت ، همچنان به بازارهای محلی ، منطقه ای و جهانی ادامه می یابند و آنها برای تسهیل جنبش تجاری مشروع برای ایجاد نقش جهانی دبی در خدمت بشریت بسیار تلاش می کنند. نقشه سایت تجارت بین المللی پیشرفته که بازارها را در کشورهای مختلف جهان با راندمان بالا برای محافظت از زنجیره های عرضه جهانی و توزیع تأثیر بحران کنونی به عنوان یک بحران سلامت Corona مرتبط می کند.

ترخیص کالا در دبی  با توجه به کرونا با حفظ پروتکل بهداشتی ادامه دارد.

شرکت بازرگانی میداف تجارت جنوب با بیش از ۷ سال سابقه در ترخیص کالا از دبی، چین، و امریکا،رابطه  طولانی خوبی با خطوط شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی داشته و دارد.همچنین با داشتن پرسنلی مجرب یکی از مهمترین راهکارها را برای کاهش هزینه و زمان، جهت ارسال و تحویل کالا به شما عزیزان ارائه می دهد

جهت دریافت اطلاعات برای دریافت ترخیص کالا از دبی  می توانید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرماید

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *