ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک
شرکت بازرگانی میداف تجارت جنوب از سال ۹۱ فعالیت خود را در امر واردات، صادرات، به منظور کمک به صاحبان کالا در انجام تشریفات و ارائه راهکارهای گمرکی با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص آغاز نموده و در مسیر نیل به این هدف گام برمیدارد. اهم فعالیت های این شرکت عبارت است از: انجام کلیه تشریفات گمرکی اعم از ترخیص کالا به صورت واردات قطعی و واردات موقت، ترانزیت خارجی و داخلی و حمل و نقل کالای صادراتی و مرجوعی، مشاوره در امر صادرات و واردات، حمل و نقل و بارگیری و تخلیه کالا، اخذ مجوزهای قانونی، انجام ثبت سفارشات و انجام کلیه امور مرتبط.
ترخیص کالا از گمرک بوشهر به علت موقعیت جغرافیای بوشهر دارای ترافیک بالایی می باشد بوشهر به عنوان یکی از شهر های جنوبی به حساب می اید این شبه جزیره با داشتن ۱۴ کیلومتر طول به عنوان یکی از بنادر معروف برای تجارت و ترخیص کالا به حساب می آید .

 

لازم به ذکر می باشد بندر بوشهر به عنوان یکی از پر قدمت ترین بنادر کشور نیز به حساب می آید اسناد به دست آمده از بندر بوشهر  نشان دهنده قدمت تاریخى و درخشان و سابقه پنج هزار ساله  این شبه جزیره می باشد.

 

ترخیص کالا از گمرک بوشهر

 

ترخیص کالا از گمرک بوشهر به صورت ۲۴ ساعته می باشد و در ساعت خاصی کالا های ترخیصی ترخیص نمی شود این ویژگی یکی از مهمترین ویزگی های ترخیص کالا از گمرک بوشهر می باشد شرکت میداف تجارت جنوب نیز به عنوان یکی از تیم های فعال و متخصص در حوضه ترخیص کالا آماده می باشد ترخیص کالا از گمرک بوشهررا برای شما به صورت مطمئن و با انداک زمان انجام دهد لازم به ذکر می باشد شرکت میداف تجارت جنوب دارای افراد با تجربه و متخصص و  متعهد می باشد که این ویژگی ها در کنار پشتکار قوی میتواند یک ترخیص آسوده و مطمئن را برای شما  بهارمغان بیاورد

گمرگ بوشهر

کارشناسان شرکت میداف تجارت جنوب آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ترخیص کالا از گمرک بوشهر و همچنین سایر گمرک های کشور می باشند در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید .

چرا ترخیص کالا از گمرک بوشهر رونق بیشتری دارد :

بوشهر همانطور که در ابتدا اشاره شد به دلیل موقعیت جرافیایی خود دارای رونق اقتصادی بالایی می باشد و در ترخیص بعضی از کالاها در این گمرک تخفیفات خاصی ارائه میگرد که همین عامل باعث شده است که ترخیص کالا از گمرک بوشهر نسبت به سایر گمرک های کشور با ترافیک بیشتر صورت گیرد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *