ترخیص اسباب بازی

ترخیص اسباب بازی

ترخیص اسباب بازی

جز تخصص های شرکت بازرگانی میداف تجارت جنوب می باشد که با سالها تجربه و نیز داشتن دفتر مرکزی در گمرک بوشهرو گمرکات جنوب کشور در خصوص ترخیص اسباب بازی توانسته اطمینان تجار گرامی را که در این زمینه فعالیت دارند بدست آورده و انجام امور گمرکی از جمله گواهی استاندارد را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و نسبت به ترخیص آن اقدام کند.

یکی از وسیله های پرورش فکری و تربیتی و اولین وسیله ای پرورشی برای فرزندانمان است. اسباب بازی نقش خیلی مهمی در رشد فکری کودکانمان دارد. ایران یکی از بزرگترین وارد کنندگان اسباب بازی در جهان است. و در این زمینه رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

عمده کشورهای بزرگ وارد کننده اسباب بازی دنیا چین، ژاپن، بریتانیا، فرانسه، دانمارک و ایالات متحده می باشد. همچون دیگر کالاهای وارداتی مشمول رعایت قوانین و اخذ مجوازت از سازمان ها و ارگان هایی است. اخذ مجوز از کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان دارید.

کد تعرفه گمرکی در ردیف ۹۵۰۳۰۰۱۰ می باشد.

کد تعرفه گمرکی  در ردیف ۹۵۰۳۰۰۹۰ می باشد.

کد تعرفه گمرکی  در ردیف ۹۵۳۰۰۱۰ می باشد

به گزارش تجارت نیوز کالاهای غیرضروری و لوکس گروه چهار مانند اسباب‌بازی، ادوات موسیقی و ژل‌های تزریقی که در چند سال اخیر ترخیص آنها از گمرکات و بنادر با مشکلاتی مواجه بود، با دستور رئیس جمهور در سال جاری ترخیص می‌شوند

شرکت میداف تجارت جنوب در زمینه ترخیص اسباب بازی از گمرک آماده همکاری می باشد.
تُجّاری که قصد  واردات اسباب بازی  به کشور را دارند باید این نکته را مد نظر داشته باشند که از گمرکات تخصصی مربوط به این کالا باید اقدام به ترخیص کالای خود نمایند. از جمله گمرکات تخصصی  گمرک بندر بوشهر می باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *