مراحل تبدیل شدن به یک معامله گر

مراحل تبدیل شدن به یک معامله گر

مراحل تبدیل شدن به یک معامله گر

حقوق سودآور، پاداش های سنگین و خلاقیت در کار، باعث شده که تجارت کمی به یک گزینه شغلی جذاب تبدیل شود. معامله گران کمی، و یا کوانتوم ، از مدل های ریاضی برای شناسایی فرصت های تجاری و خرید و فروش اوراق بهادار استفاده می کنند. هجوم نامزدها از دانشگاهی، توسعه نرم افزار و مهندسی این زمینه را کاملا رقابتی کرده است. در این مقاله، ما در مورد آنچه کوانت ها انجام می دهند و مهارت ها و آموزش های مورد نیاز را خواهیم دید.
معامله گران quant واقعا چه كار مي كنند؟
کلمه “quant” از مقدار کمی حاصل می شود، که اساسا به معنی کار با اعداد است. پیشرفت تجارت الگوریتمهای کامپیوتری و تجارت با فرکانس بالا به این معنی است که داده های زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد. معدن را تحقق می بخشند و قیمت های موجود را ارزیابی می کنند، اطلاعات را ارزیابی می کنند، فرصت های تجاری سودآور را شناسایی می کنند، راهبردهای تجاری مربوطه را توسعه می دهند و سرمایه های خود را با سرعت رعد و برق سریع با استفاده از برنامه های کامپیوتری خود توسعه می دهند. در اصل، یک معامله گر کوانت نیاز به یک ترکیب متعادل از دانش عمیق ریاضیات، معامله تجاری عملی و مهارت های کامپیوتری دارد. معامله گران Quant می توانند برای شرکت های سرمایه گذاری و بانک ها کار کنند و یا می توانند معامله گران اختصاصی باشند و پول خود را برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

مهارتهای فنی
یک کاندید مشتاق حداقل باید پس زمینه در امور مالی، ریاضیات و برنامه نویسی کامپیوتر داشته باشد. علاوه بر این، کوانت ها باید مهارت ها و پس زمینه های زیر را داشته باشند:

اعداد، اعداد و اعداد: معامله گران Quant باید با ریاضیات و تجزیه و تحلیل کمی، بسیار خوب باشند. به عنوان مثال، اگر شرایطی مانند احتمال شرطی، skewness، kurtosis و VaR آشنایی نداشته باشند، بسیار به مشکل بر میخورند.درک عمیق دانش ریاضی ضروری است برای تحقیق داده ها، آزمایش نتایج و اجرای استراتژی های تجاری مشخص شده. استراتژی های تجاری شناسایی شده، الگوریتم های پیاده سازی شده و روش های اجرایی تجاری باید آشنا باشند. در جهان امروز دنیای تجارت رعد و برق، الگوریتم های پیچیده ای برای کاهش تقاضا، اکثریت سهم بازار را اشغال می کنند. حتی یک اشتباه کوچکی در مفهوم پایه از طرف معامله گر کوانت می تواند باعث افت شدید تجارت شود.

آموزش و پرورش : معمولا فارغ التحصیلان کالج جدید دچار مشکل می شوند که به عنوان یک معامله گر کوانت کار می کنند. یک مسیر شغلی معمول تر از یک تحلیلگر تحقیق داده و چندین سال بعد به یک مرحله ای می رسد. آموزش و پرورش مانند کارشناسی ارشد مهندسی مالی، دیپلم در مدل سازی مالی کمی یا انتخاب در جریان های کمی در طول MBA به طور منظم می تواند نامزدها را شروع کند. این دوره ها مفاهیم نظری و مقدماتی عملی در مورد ابزار مورد نیاز برای تجارت کوانتوم را پوشش می دهد.
مفاهیم بازاریابی: انتظار می رود Quants انتظار کشف و طراحی استراتژی های تجاری و منحصر به فرد خود را از ابتدا و همچنین سفارشی کردن مدل های ثابت داشته باشند. یک کاندید تجاری معین باید اطلاعات دقیق از استراتژی های تجاری محبوب و همچنین مزایا و معایب مربوط به هر یک را داشته باشد.

مهارت های برنامه نویسی: معامله گران Quant باید با داده کاوی، تحقیق، تجزیه و تحلیل و سیستم های تجاری خودکار آشنا باشند. آنها اغلب در تجارت با فرکانس بالا یا تجارت الگوریتم درگیر هستند. درک خوبی از حداقل یک زبان برنامه نویسی لازم است، و برنامه های بیشتر که کاندید می داند، بهتر است. C ++، جاوا، پایتون و پرل چند زبان برنامه نویسی رایج هستند. آشنایی با ابزارهایی مانند MATLAB و صفحات گسترده و مفاهیم مانند داده های بزرگ و ساختار داده ها، یک مزیت است.
استفاده از رایانه: Quants الگوریتم های خود را بر روی داده های زمان واقعی حاوی قیمت و نقل قول اجرا می کند. آنها باید با هر سیستم مرتبط، مانند یک ترمینال بلومبرگ آشنا باشند، که اطلاعات و محتوا را فراهم می کند. آنها همچنین باید با برنامه نویسی برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی و صفحه گسترده، راحت باشند و بتوانند از سیستم عامل های معاملاتی کارگزار برای سفارش دادن استفاده کنند.

مهارت های نرم افزاری
علاوه بر مهارت های فنی فوق، معامله گران کوانت همچنین نیاز به مهارت های نرم افزاری دارند. افراد شاغل در بانک های سرمایه گذاری یا وجوه صندوق های قرض الحسنه ممکن است گاهی اوقات نیاز به ارائه مفاهیم توسعه یافته خود را برای تأمین بودجه برای مدیران و یو پی اس های بالاتر برای تأیید فراهم کنند. کوانت ها معمولا با مشتریان تعامل ندارند و اغلب با یک تیم تخصصی کار می کنند، بنابراین مهارت های ارتباطی متداول کافی است. علاوه بر این، یک معامله گر کوانت باید مهارت های زیر را داشته باشد:

خلاقیت معامله گر: همه نمی توانند فکر کنند و مانند یک معامله گر عمل کنند. معامله گران موفق همیشه به دنبال ایده های تجاری نوآورانه هستند، قادر به انطباق با شرایط در حال تغییر بازار، رشد تحت فشار و پذیرش ساعات کار طولانی هستند. کارفرمایان به طور کامل کاندیداها را برای این صفات ارزیابی می کنند. برخی حتی آزمایش های روان سنجی را انجام می دهند.
توانایی های ریسک پذیری: دنیای تجارت در حال حاضر برای خردمندانها نیست. با افتخار از حاشیه و خرید با استفاده از وابستگی به کامپیوتر، زیان می تواند به مقادیر بیش از یک سرمایه در دسترس بازرگانان برسد. کوانتهای مشتاق باید از مدیریت ریسک و تکنیکهای ریسک درک کنند. یک موفقیت ممکن است ۱۰ معامله را انجام دهد، ضررهای مالی را در هشت اول به دست آورد و سود تنها با دو معاملات گذشته است.
ذهنیت نوآورانه: دنیای تجارت بسیار پویا است و هیچ مفهومی نمیتواند برای مدت طولانی پول تولید کند. با استفاده از الگوریتم ها در مقابل الگوریتم ها و هر تلاش برای انجام دیگران انجام شده است، تنها کسانی که با استراتژی های بهتر و منحصر به فرد می توانند زنده بمانند. یک کوانت نیاز به دنبال ایده های نوآورانه تجاری نوآورانه برای به دست آوردن فرصت های سودآور است که ممکن است به سرعت از بین برود. این یک چرخه بی پایان است.
نکته آخر
تجارت کوانتومی نیاز به مهارت های پیشرفته در امور مالی، ریاضیات و برنامه نویسی کامپیوتر دارد. پاداش های زیاد و پاداش های پرشور آسمان باعث جذب بسیاری از نامزدها می شود، بنابراین گرفتن اولین کار ممکن است یک چالش باشد. فراتر از آن، موفقیت مداوم نیاز به نوآوری مداوم، راحتی در معرض خطر و ساعات کار طولانی دارد.

شرکت میداف تجارت جنوب ارایه دهنده به روز ترین مقالات گمرکی و مقالات بازرگانی و مقالات اقتصادی می باشد.امید است این مقالات به روز مورد پسند شما دوستان قرار گیرد

انتشار با ذکر ادرس سایت و منبع بلا مانع است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *